Menu  MIDWINTERHOORNWANDELING 2019


De stand van zaken

2 mei hebben we de digitale formulieren evenementen en veiligheidsplan gekregen.

26 april gesprek gehad op het gemeentehuis met mevr. O. Shamaoun en dhr. R Koetsier over een evenementenvergunning, drankverkoop, verkeersregeling, parkeerplaatsen en nog meer zaken die allemaal bij zo'n groots evenement geregeld moeten worden. We krijgen twee formulieren mee om in te vullen: een evenementenvergunning en een veiligheidsplan. Die krijgen we binnenkort ook digitaal.

11 april: De mogelijke pauzepunten bezocht. Allemaal positieve reacties! Er komen 4 plekken voor de catering met daarbij toiletten. Daarna naar de gemeente voor de vergunningen. Over 2 wekeJong geleerd, oud gedaan!n krijgen we daar een afspraak.

3 april: vergadering van de commissie. Onder andere gepraat over de catering, pauzepunten, toiletten, klaarovers en EHBO.

2 april: toezegging van de rentmeester om de route volgens onze planning te laten lopen. Met dank aan de  Stichting Edwina van Heek voor de soepele medewerking.

27 maart: Met Dhr. van Mierlo de route doorgenomen. Hij verleent alle medewerking en kwam ook met een aantal zinvolle suggesties. Nu is het afwachten of de rentmeester er ook in toestemt. Met name de lange route is geheel anders dan bij de vorige wandelingen (1996 en 2006) en veel, veel mooier.

19 maart: overleg over de nieuwe route en de looprichting, mogelijke blaaspunten en pauzepunten. Deze dingen ingetekend in een topografische kaart.

28 februari: met 3 mensen de nieuwe route gefietst om de lengte en de mogelijkheden verder te bekijken. Het alternatief voor de lange wandeling zal zeker een positieve reactie bij de wandelaars opleveren. Een groot deel gaat over het landgoed Singraven, dus daar nu nog de goedkeuring voor de route krijgen.

  

25 februari: overleg over toezegging EHBO-mensen, het halen van de materialen uit Losser, waar de midwinterhoornwandeling 2018 heeft plaatsgevonden, en opbergen ervan. Ook de PR alvast besproken.

28 januari: Overleg met de VVV en het MKB over eventuele samenwerking. Op 22 december wordt ook de kerstmarkt in Denekamp gehouden.

22 januari: Tijdens de nabespreking van het blaasseizoen 2018 -2019 wordt er organisatiecommissie gevormd van 5 mensen.